Wizyty Dziś: 151 Wszystkie: 195640

Aktualności

Prosimy o zapoznanie się z plikiem Procedury postepowania w sytuacjach kryzysowych i nadzwyczajnych załączonym w zakładce Dokumenty.

• Przygoda wspinaczkowa klasy czwartej

W ubiegłą środę klasa 4 miała możliwość rozpoczęcia przygody na ściance wspinaczkowej. Uczniowie poznali elementy sprzętu wspinaczkowego, zasady asekuracji i techniki wspinania. Celem wyjazdu było promowanie prozdrowotnego stylu życia, tworzenie warunków do aktywności ruchowej, prezentacja pozytywnych wzorców, nabywanie umiejętności radzenia sobie z problemami i wyzwaniami oraz integracja grupy. Ponadto uczestnicząc w tego rodzaju zajęciach uczniowie podnoszą swoją sprawność fizyczną i koordynację ruchową. Czwartoklasiści pod okiem instruktora świetnie się bawili, wykazując dużą odpowiedzialność za siebie i rówieśników. Przygodę ze wspinaczką jeszcze na pewno powtórzymy:)

• Wycieczka klasy siódmej

Aktualności

Dnia 22.10.2021 klasa 7 wraz z wychowawczynią panią Marta Pogwizd pojechała na wycieczkę. Najpierw zwiedziliśmy Zamek w Wiśniczu, gdzie podczas zwiedzania zobaczyliśmy piękne komnaty, straszne loch, salę narzędzi tortur, a na koniec odbyliśmy wirtualny lot w średniowiecznych czasach. Następnie pojechaliśmy do kopalni soli w Wieliczce. Zrobiła ona na nas ogromne wrażenie. Miejsce cudowne, przepiękne komnaty, korytarze, podziemne jeziorka. Pełnie wrażeń udaliśmy się w drogę powrotna, a ponieważ wcześniej posililiśmy się w maku wracaliśmy ze śpiewem.

• Dzień Nauczyciela

Dnia 14.10.2021 uczniowie klasy 8 przy współudziale uczniów z klasy 5 i 7 pod okiem pani Anity Mirek przygotowali akademię z okazji Dnia Nauczyciela. Na uroczystość zostali zaproszeni zostali też emeryci z naszej szkoły.

• Ślubowanie klasy pierwszej

Aktualności

Dnia 14.10. 2021 w naszej szkole odbyło się uroczyste ślubowanie klasy pierwszej. Pierwszaków przygotowała wychowawczyni klasy pierwszej pani Beata Kocemba. Mali uczniowie zabierając nas pociągiem pochwalili się ogromem wiedzy na temat ojczyzny, dobrego wychowania, szkoły, podstawowej wiedzy przyrodniczej, polonistycznej, matematycznej, a także znajomością języka angielskiego. Następnie pan dyrektor Mariusz Popiela odebrał od nich przyrzeczenie.

• Eko-rajd

Dnia 28.09 odbył się Eko Rajd naszej szkoły. Uczniowie klas 1-3 wyruszyli od szkoły i Królówka udali się na ścieżkę przyrodniczą, a następnie dotarli do Czarnej Kępnicy.

• Wicemistrzowie w Halowej Piłce Nożnej Gminy!

Aktualności

W turnieju, który odbył się 4 października br. na hali sportowej w Szkole Podstawowej w Mystkowie udział wzięło 6 drużyn chłopców. Mecze rozgrywano systemem „każdy z każdym”. Nasi ósmoklasiści  po zaciętej walce zajęli II miejsce...

• Wycieczka klas 5 i 6 do Florencji:)

W dniu dzisiejszym uczniowie klas 5 i 6 wzięli udział w warsztatach dotyczących zasad zdrowego odżywiania. Dzięki życzliwości Florencja Resto & Bankiet oraz Pana Michała Janusa poznali pracę kucharza od kuchni oraz sami przygotowali pyszną i ZDROWĄ pizzę 🍕🍕🍕 Od dzisiaj zmieniamy nawyki żywieniowe. Pełna relacja z wydarzenia jest dostępna pod adresem: https://www.facebook.com/1382292898554578/posts/4330508163733022/

• Akademia na rozpoczęcie roku szkolnego

Aktualności

Dnia 01.09.2021 spotkaliśmy się na Sali gimnastycznej, gdzie przy zachowaniu środków ostrożności...

• Dokumenty dotyczące ubezpieczenia uczniów

Zamieszczamy do wglądu dokumenty przesane przez firmę ubezpieczeniową Inter - Risk która świadczy swoje usługi dla uczniów naszej szkoły.

Po wejściu do tej zakładki znajdziecie Państwo w plikach do pobrania OWU oraz druk roszczenia.

• Rozpoczęcie roku szkolnego 2021/22

Aktualności

Serdecznie zapraszamy całą społeczność szkolną na uroczyste rozpoczęcie nowego roku szkolnego w dniu 1.09.2021.

Uczniów klas I - III zapraszamy na godzinę 8.30 na spotkanie w swoich salach z Wychowawcami.

O godzinie 9.00 na sali gimnastycznej rozpocznie się Msza Św.

O 10.00 weźmiemy udział w uroczystej akademii.

Uczniowie klas starszych w godzinach od 10.30 do 10.45   spotkają się z Wychowawcami w swoich salach.

Serdecznie zapraszamy!

• Koniec roku szkolnego 2020/2021

• Piknik Przyjaciół Świętej Kingi

• Wesołych Świąt!!!

Z okazji Świąt Wielkanocnych życzymy, aby ten wyjątkowy czas był pełen wiary, nadziei i miłości, a spotkania w gronie najbliższych upływały w miłym, wiosennym nastroju. Wesołych Świąt dla Rodziców, Uczniów i sympatyków naszej szkoły ☺️

• Wycieczka klas 6 i 7

• Święto szkoły

Dnia 16.06.2021 odbyło się Święto Szkoły. Przebieg święta różnił się od tego z poprzednich lat...

• Życzenia od przedszkolaków na Dzień Taty

• Rekrutacja na rok szkolny 2021/22 - dokumenty

Serdecznie zpraszamy do zapoznania się z informacjami na temat rekrutacji uczniów do naszej szkoły na nowy rok szkolny oraz pobraniem związanych z tym dokumentów. Dokumenty są dostępne po wejściu na link:  Rekrutacja na rok szkolny 2021/22

• Zgoda na konsultacje

• Dzień Babci 2021

Nadszedł czas świętowania Dnia Baci i Dziadka. Niestety w tym roku tradycji nie moze stać się zadość i nie mozemy wspolnie spotkać się w szkole...

Ale nie poddajemy się i zamieszczamy film, w którym nasi harcerze i przedszkolaki prezentują życzenia dla naszych kochanych Babci i Dziadków oraz przedstawiają tradycyjne jasełka. Mamy też do zaprezentowania zestaw okolicznościowych laurek. Zapraszamy do obejrzenia przygotowanych materiałów. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla naszych babci i Dziadkow. Żyjcie nam sto lat i jeszcze dłuzej!!!

Zapraszamy do obejrzenia:

• Wesołych Świąt!!!

Aktualności

Na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia oraz cały Nowy Rok, życzenia szczęścia, pomyślności, spokoju, sukcesów w życiu rodzinnym, szkolnym i zawodowym przekazują